نیسان یدک کش: هزینه حمل خودرو با نیسان


آگهی‌های بالا تبلیغاتی می‌باشند و امدادها صرفا معرفی اشخاص حقیقی و حقوقی که در زمینه تعمیر و حمل خودرو فعالیت می‌کنند را انجام می‌دهد و هرگونه توافقات انجام کار و مالی مربوط به آن بر عهده طرفین می‌باشد.

شنیدن اسم نیسان یدک­کش تداعی کننده چه خاطره­ای برایتان است؟ تا به حال شده که مجبور به استفاده از یدک کش شده باشید؟ قطعا ماشین­های یدک­کش را در جاده­ها دیده یا شاید مجبور به کمک گرفتن از آنها شده‌اید.

هر چه قدر نیز وسیله نقلیه ما از نظر فنی سالم و مطمئن باشد بازهم احتمال ایجاد مشکل در جاده و خیابان وجود دارد که بهترین اقدام در این شرایط استفاده از یک ماشین یا ترجیحا نیسان یدک­ کش سیار است. هیچ وقت نمی توان از مزایای یدک کش­ها چشم پوشی کرد و به نوعی باید آن ها را از بهترین ابداعات در زمینه حمل و نقل به حساب آورد. به همین منظور در این صفحه به بررسی نیسان یدک کش، قیمت آن و چگونگی درخواست آن می‌پردازیم.

قیمت یدک کش نیسان

قیمت یدک کش نیسان در شرکت­های مختلف با عددهای متفاوتی تعریف شده است؛ اما تمام این نرخ ها طبق هر کیلومتر مصوب می­شوند.

نرخ مصوب نیسان یدک­کش اسپرت در شرکت­ های امداد خودرو، سایپا و کانون اتومبیل رانی ایران برای حمل خودروهای سبک 2000تومان در هر کیلومتر و برای خودروهای سنگین 3000تومان در هر کیلومتر بوده است.

قیمت یدک کش نیسان (مبلغ به تومان به ازای هر کیلومتر)
خودروهای سبک۲۰۰۰
خودروهای سنگین۳۰۰۰

ضمن اینکه قیمت بکسل خودروهای تیپA  مانند خودروهای شاسی بلند و اتوماتیک با وزن بیش از 1800 کیلوگرم و با قیمت بالای 50 میلیون تومان به ازای هر ده کیلومتر توسط نیسان زنجیری 55 و توسط نیسان چرخگیر 60 هزار تومان بوده است.

قیمت یدک کش نیسان (مبلغ به تومان به ازای هر ده کیلومتر)
خودروهای تیپA با وزن بیشتر از ۱۸۰۰ کیلوگرم۵۵۰۰۰ با نیسان زنجیری
خودروهای تیپA با وزن بیشتر از ۱۸۰۰ کیلوگرم۶۰۰۰۰ با نیسان چرخگیر

یدک کش انتخابی مناسب در شرایط بحرانی است که می توانید خدمات آن را از شرکت های مختلف خودروسازی دریافت کنید.

تفاوت خودروبر و نیسان امداد خودرو

ابتدا باید بگوییم که دسته‌ای از یدک­کش­ها برای استفاده در زمان بحران مثل خراب شدن یک اتومبیل یا تصادفات استفاده می شوند. اما دسته ای دیگر از یدک کش ها از نوع اسپرت هستند.

نمونه ای از این خودروها نیسان یدک کش اسپرت بوده که جزء خودروهای قوی چند سیلندر با بدنه مقاوم و آماده برای کشیدن راحت تر خودروهای دیگر شناخته می شود. آیا می دانستیدکه بعضی از خودروهای لوکس و گران قیمت در جهان جزء خودروهای یدک کش به حساب می­آیند؟ مثال هیوندایVetacruz که قدرت یدک­کش کردن وزنی تا 3500 پوند را دارد؛ یا Lincoln MKT که تا 4500 پوند را یدک می کند نمونه ای از این خودروها هستند. در کشور ما نیز نیسان امداد خودرو یکی از بهترین و پراستفاده ترین خودروها در این زمینه به حساب می آید. 

یکی از خدمات امدادی برای موارد خرابی اتوموبیل، استفاده از امداد خودرو برای یدک و بکسل خودروهای مانده در جاده است.

تفاوت خودروبر و نیسان امداد خودرو در این است که نیسان یدک کش می­تواند از طریق سیم بکسل و کابل­های مخصوص خودروی معیوب را جابه جا کند اما خودروبرها با استفاده از یدک­کش کفی این کار را انجام می دهند که در این حالت خودروی معیوب به راحتی روی آن قرار گرفته و مشکلی برای شاسی و بدنه در هنگام جابه جایی ایجاد نمی کند. این اصلی ترین تفاوت نیسان امداد خودرو و خودروبرهاست. یدک کش اسپرت نیز به خاطر قوی بودن بدنه و موتور آن به راحتی خودروهای معیوب و کلیه دستگاه های کمپوسور را جابه جا می کند.

شماره نیسان یدک کش

در هر شهری که زندگی می­کنید حتما و همیشه شماره امداد خودرو محل زندگیتان را داشته باشید تا در صورت ایجاد هر گونه مشکل در خودروی خود از آنها کمک بخواهید. با شماره گیری 096440 در سراسر ایران می­توانید از راهنمایی های امداد خودرو استفاده کرده و با حضور کارشناسان در این زمینه هر چه سریع­تر مشکل خودروی خود را حل نمایید و یا درخواست شماره نیسان یدک کش نمایید. لازم به ذکر است که بعضی از شرکت های خودروسازی در چهارچوب اصولی خاص به مشتریان خود که از آن شرکت ها خودرو خریداری نموده اند خدمات رایگان حمل و نقل ارائه می­دهند. همچنین می توانید در موتورهای جستجو کلمه شماره نیسان یدک کش را جستجو نمایید و با افراد متخصص تماس بگیرید.

یدک کش سیار نیسان چه ویژگی باید داشته باشد؟

  • قبل از شروع کار سیستم فرمان خود را چک کنید.
  • باد لاستیک­ها را در حالت بالانس قرار دهید؛ چراکه کم یا زیاد بودن باد لاستیک خودرو موجب انحراف خودرو یدک کش و خودرو یدک شده می شود.
  • محل اتصالات یدک کش سیار نیسان را هنگام بکسل بررسی و از محکم بودن اتصالات خودرو مطمئن شوید، بعد شروع به حرکت نمایید.
  • ماشینی که قصد یدک کردنش را دارید به صورت خلاص قرار داده و ترمز دستی آن را بکشید.
  • تا حد ممکن از مسیر صاف و خلوت و ایمن در زمان حمل خودرو عبور کنید، چک کردن زاویه دید راننده یدک کش یکی از مهم ترین اصول در این کار است. راننده با تنظیم آینه ها باید دید کامل و مسلطی در طول مسیر بر هر دو خودرو داشته تا توان کنترل آنها را از دست ندهد.
  • راننده یدک کش سیار باید سرعت وسیله اش را طبق وزن و اندازه خودرو یدک شده تنظیم کند. می توانید تصور کنید خودرویی که با سرعت زیاد خودرویی دیگر را می­کشد ممکن است چه اتفاقاتی را متحمل شود؟
  • توزیع بار در یدک کش بسیار مهم است، زیراکه در صورت سنگین بودن وزن بار یدک کش امکان انحراف و چپ کردن آن بالاست؛ بنابراین به وزن خودرو یدک کش و خودروی یدکی دقت نمایید.

سخن آخر

هدف این صفحه آشنا نمودن شما با نیسان یدک کش و خدمات و توانایی های این خودرو بود تا در هنگام معیوب شدن خودروی خود با خیال راحت از خدمات آنها استفاده کنید. نیسان امدادخودرو محافظ شما و خودروی شماست.