شماره امداد ایران خودرو

امداد خودرو ایران

آگهی‌های بالا تبلیغاتی می‌باشند و امدادها صرفا معرفی اشخاص حقیقی و حقوقی که در زمینه تعمیر و حمل خودرو فعالیت می‌کنند را انجام می‌دهد و هرگونه توافقات انجام کار و مالی مربوط به آن بر عهده طرفین می‌باشد.

ایران خودرو یکی از بزرگ‌ترین تولیدکننده‌های داخلی خودرو است. از حدود 2 دهه پیش، یعنی از اواخر دهه 70 شمسی، شرکت ایران خودرو امداد خودرو ایران را تاسیس نمود.

تاسیس این بخش به منظور امدادرسانی جاده‌ای و ارائه خدمات به خودروهای تولیدی خود بود. از آن زمان تاکنون خدمات ایران خودرو سال به سال افزایش یافته است و تقریباً همه رانندگان در ایران، شماره تلفن ایران خودرو را در تلفن همراه خود دارند.

در این صفحه به معرفی خدمات امداد خودرو ایران خودرو و هزینه‌های آن می‌پردازیم.

شماره امداد سیار ایران خودرو 096440

بعد از تغییری که در شماره‌های تلفن ثابت کل کشور اتفاق افتاد، شماره تلفن امداد خودرو ایران نیز از 09644 به 096440 تغییر پیدا کرد. شما می‌توانید از طریق این شماره حتی سؤالات فنی خود را در هر ساعت از شبانه روز که بخواهید، با کارشناسان ایران خودرو مطرح کنید. خدمات ایران خودرو بسیار گسترده است.

خدماتی مانند:

  • امداد پلاس
  • امداد سیار
  • سرویس در محل
  • امداد گلس
  • خدمات حمل خودرو

از جمله سرویس‌های امداد خودرو هستند.

امداد سریع معمولاً خدمات سریعی را شامل می‌شود که نیاز به صرف زمان طولانی ندارند.

برای بهره مندی از این خدمات می‌توانید با شماره 096440 تلفن تماس بگیرید یا آن که از طریق وب‌سایت رسمی این شرکت، وارد بخش سرویس در محل شده و شماره شاسی و کیلومتر کارکرد خودروی خود را وارد کنید.

خدمات امداد پلاس به خدماتی گفته می‌شوند که معمولاً زمان بالاتری نیاز دارند. این خدمات نیز در محل مورد نظر شما انجام می‌شوند. مثلاً تعویض رادیاتور و دینام برای تمام خودروها در این سرویس انجام می‌شود. تماس با شماره تلفن ایران خودرو یا درخواست سرویس از طریق وب‌سایت رسمی برای شما امکان پذیر است.

امداد گلس نیز همان طور که از نامش پیداست، به خدمات مربوط به تعویض شیشه و آینه گفته می‌شود. این سرویس در حال حاضر صرفاً در شهر تهران وجود دارد. شهروندان تهرانی می‌توانند از طریق تماس با شماره امداد سیار ایران خودرو تنها برای خودروهای ساخت شرکت ایران خودرو از این سرویس استفاده کنند.

خدمات حمل خودرو ( یدک کش ) نیز توسط خودروهای نیسان و ایسوزوی ایران خودرو برای حمل خودروهای سواری یا سنگین انجام می‌شود. برای استفاده از این خدمات نیز باید با تلفن امداد تماس بگیرید.

از طریق شماره امداد سیار ذکر شده در بالا نیز می‌توانید از خدماتی که در بالا به آن‌ها اشاره کردیم، مانند امداد پلاس، حمل خودرو، سرویس در محل یا موارد دیگر استفاده کنید. این مورد به خصوص در زمان‌هایی مهم است که دسترسی به اینترنت ندارید و نمی‌توانید درخواست خود را از طریق وب‌سایت ایران خودرو ثبت کنید پس در این مواقع داشتن شماره امداد سیار ایران خودرو مهم است. اما در صورت دسترسی به شبکه اینترنت، می‌توانید به آدرس www.096440.com مراجعه کرده و در همان صفحه اصلی، سرویس مورد نظرتان را پیدا کنید.

تعرفه امدادرسانی ایران خودرو

تعرفه امداد خودرو ایران به عوامل مختلفی بستگی دارد. یکی از عوامل مهم در محاسبه هزینه امدادرسانی، فاصله‌ای است که تیم امدادی تا رسیدن به خودروی شما طی می‌کنند. مسافت رفت و مسافت برگشت در محاسبه این قیمت تاثیرگذار هستند. ممکن است در برخی شرایط جاده ای و یا فصلی نیز تعرفه امداد خودرو اندکی متفاوت باشد.  به علاوه، هزینه قطعات تعویض شده و همچنین اجرت کار نیز به این قیمت افزوده می‌شود و عملا جزو هزینه امداد خودرو محاسبه می شوند.

در صورتی که خودروی شما نیاز به حمل داشته باشد، مسافت حمل خودرو ( یدک کش ) نیز با ضریبی متفاوت به هزینه امداد خودرو افزوده خواهد شد. مدت زمانی که کار تعمیر خودرو نیز طول کشیده است، به هزینه اضافه می‌شود. البته اگر مدت زمان توقف، کمتر از 30 دقیقه باشد، شامل هزینه اضافی نمی‌شوند و عملا در تعرفه امداد خودرو ضریب صفر خواهد داشت.

تعمیرات سیار ایران خودرو

تعمیرات سیار ایران خودرو، همان طور که گفتیم خدمات گسترده‌ای را در همه جای ایران ارائه می‌دهد. حتی در کوهستان‌ها نیز بالگردهای امداد خودرو قادر به امدادرسانی هستند. تقریباً تمام مشکلاتی که در طول سفر یا رفت و آمدهای شهری برای خودروی شما به وجود می‌آید، توسط خدمات امداد خودرو بخش ایران خودرو تعمیرات سیار قابل حل است. تعویض تمام قطعات، سرویس 6 ماهه یا سالانه خودرو، تعویض روغن، تعویض شیشه  سوئیچ از جمله خدماتی هستند که معمولاً تقاضای بالایی دارند.

اما در صورتی که کارت اشتراک امداد داشته باشید، می‌توانید با هزینه کمتر در هر جای کشور از همه خدمات تعمیرات سیار امداد خودرو ایران استفاده کنید. علاوه بر این، در صورتی که در طول سفر دچار مشکل شوید، تمام سرنشینان خودروی شما بدون دریافت هیچ هزینه‌ای به یکی از شهرهای نزدیک منتقل می‌شوند.

کلام آخر

امداد ایران خودرو یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های امدادی ایران است که  توانسته است در بین اکثر رانندگان، حتی کسانی که از خودروهای ایران خودرو استفاده نمی‌کنند، محبوبیت بالایی پیدا کند. شما نیز حتی در صورتی که مشتری محصولات تولیدی این شرکت نیستید بهتر است شماره ها و راههای دسترسی به خدمات ایران خودرو را در دسترس داشته باشید تا در صورت نیاز بتوانید از خدمات سریع این شرکت استفاده نمایید.