شماره امداد خودرو هیوندا


آگهی‌های بالا تبلیغاتی می‌باشند و امدادها صرفا معرفی اشخاص حقیقی و حقوقی که در زمینه تعمیر و حمل خودرو فعالیت می‌کنند را انجام می‌دهد و هرگونه توافقات انجام کار و مالی مربوط به آن بر عهده طرفین می‌باشد.

خدمات امداد خودرو هیوندا آماده ارائه خدمات به شما در نقاط مختلف تهران در مدت زمانی کوتاه و با مناسب‌ترین هزینه است. برای بهره‌مندی از خدمات امداد خودرو هیوندا، با شماره تماس‌های موجود در این صفحه تماس بگیرید.

امداد خودرو هیوندا، خدمات متنوعی را برای انواع مدل‌های هیوندا ارائه می‌دهد که می‌توانید از آن‌ها بهره‌مند شوید. از جمله خدمات امداد جاده‌ای هیوندا به شرح زیر است:

مکانیک سیار هیوندا: در صورتی که خودروی شما مشکلی پیدا کرده است که حرکت نمی‌کند، مکانیک سیار در اسرع وقت در محل مورد نظر شما حضور پیدا می‌کند تا مشکل را برطرف کند.

یدک کش و حمل انواع خودرو هیوندا: زمانی که امکان تعمیر خودرو و برطرف کردن مشکل آن در محل وجود نداشت، حمل خودرو به نزدیک‌ترین مرکز تعمیرات خودرو انجام می‌شود تا تعمیرات به‌دست تعمیرکار و با تجهیزات مناسب انجام شود. حمل خودرو به نحوی انجام می‌شود که ماشین آسیبی نبیند و مشکلات بیشتری برای آن بوجود نیاید.

ارائه‌ی خدمات باتری خودرو هیوندا: در صورتی که نیاز به تعویض باتری و انجام خدمات باتری خودرو باشد، امداد خودرو هیوندا این کار را انجام می‌‌دهد و تضمین می‌کند که باتری اصل باشد و به صورت کاملا حرفه‌ای مراحل انجام شود. جهت اقدام برای امداد باتری شبانه روزی کلیک کنید.

سرویس دوره‌ای خودرو: شما می‌توانید سرویس دوره‌ای را به دست متخصصان امداد خودرو هیوندا بسپارید تا به صورت دوره‌ای خودروی شما را بررسی کنند. سرویس دوره‌ای شامل چه خدماتی می‌شود:

  • بازدید و بررسی چرخ‌های خودرو
  • خدمات بالانس چرخ‌ها
  • تعویض قطعات در صورت آسیب دیدن: این مورد، تعویض قطعات از جمله انواع فیلترها، تعویض دینام، تعویض تسمه تایم و شمع‌ها را شامل می‌شود. خدمات امداد خودرو هیوندا با مرغوب‌ترین قطعات انجام می‌شود و کیفیت و اورجینال بودن قطعات (لاستیک، قطعات موتور و بدنه و …) را تضمین می‌کند.
  • تعویض روغن موتور و گیربکس: امداد خودرو هیوندا سعی دارد تا علاوه بر سرعت در ارائه خدمات به شما عزیزان، هزینه‌ی مناسب را نیز داشته باشد. اگر خودرو نیاز به تعمیر در محل داشته باشد، تعمیرکار سیار به سرعت در محل حاضر می‌شود و به تعمیر خودرو هیوندا در محل می‌پردازد. همچنین اگر نیاز به حمل خودرو باشد، این کار با دقت و مهارت زیاد انجام می‌شود تا به ماشین آسیبی وارد نشود.

شماره تلفن جاده‌ای امداد هیوندا

نیاز به امداد خودرو هیوندا در جاده بسیار زیاد است و همچنین ارائه خدمات با سرعت زیاد اهمیت دارد. اگر خودروی شما در جاده نیاز به امداد دارد، کافی است با شماره تلفن جاده‌ای امداد هیوندای موجود در این صفحه از استاده تماس بگیرید تا تعمیرکاران در اسرع وقت در محل حاضر شده و مشکل خودرو را برطرف کنند و در صورت عدم برطرف شدن عیب، خودرو به نزدیکترین مرکز حمل شود. 

هزینه خدمات امداد خودرو هیوندا

تعرفه خدمات، به نوع خدمات ارائه شده و همچنین فاصله خودرو تا مرکز بستگی دارد. هرچقدر فاصله بیشتر باشد قاعدتا هزینه بیشتر خواهد شد. امداد خودرو هیوندا خدمات را در تمامی مناطق تهران ارائه می‌دهد.

هزینه به قطعات آسیب دیده‌ی خودرو نیز بستگی دارد. اگر نیاز به تعویض یک یا چند قطعه باشد، هزینه‌ها بیشتر خواهد بود.

  • دقت داشته باشید که متاسفانه برخی از امدادگران به دلیل شرایط بحرانی که برای راننده پیش می‌آید ممکن است هزینه زیادی را جهت امداد دریافت کند! به این نکته توجه نمایید.
  • برخی امدادگران نیز تظاهر به خرابی ماشین شما می‌کنند و ادعا می‌کنند که ماشین باید به تعمیرگاه برود! در صورتی که ممکن است خودروی شما اصلا نیازی به تعمیرگاه نداشته باشد.