شماره امداد خودرو شهر زیبا

امداد خودرو شهر زیبا

آگهی‌های بالا تبلیغاتی می‌باشند و امدادها صرفا معرفی اشخاص حقیقی و حقوقی که در زمینه تعمیر و حمل خودرو فعالیت می‌کنند را انجام می‌دهد و هرگونه توافقات انجام کار و مالی مربوط به آن بر عهده طرفین می‌باشد.

شماره امداد جاده‌ای شهر زیبا و درخواست امداد خودرو شهر زیبا از خدماتی است که می‌توانید با شماره‌های موجود در این صفحه از آن بهره‌مند شوید. اگر تعمیر خودرو در محل ممکن باشد، تعمیرکاران امداد جاده‌ای شهر زیبا با حضور یافتن در محل به برطرف کردن مشکل می‌پردازند؛ در غیر این صورت امداد خودرو برای تعمیر به نزدیک‌ترین تعمیرگاه در شهرک زیبا حمل می‌شود.

باتوجه به اینکه خودرو استفاده زیادی در زندگی روزمره دارد و این استفاده دائما زیاد می‌شود، خودرو به دلایل مختلفی نیاز به تعمیر پیدا می‌کند. سرویسکاران امداد خودرو شهر زیبا به صورت شبانه روزی به شما خدمت رسانی می‌کنند. کافی است در صورت نیاز با شماره‌های موجود در این صفحه از استاده تماس بگیرید.

کادر امداد جاده‌ای شهر زیبا، از تعمیرکاران ماهر و مجرب تشکیل شده است که به خوبی عیب یابی را انجام داده و سپس به رفع آن می‌پردازند. همچنین اگر قطعات نیاز به تعویض داشته باشند، سرویسکار این کار را انجام می‌دهد و اصل بودن قطعه تضمین شده است.

خدمات امداد خودرو شهر زیبا

امداد خودرو شهر زیبا خدمات متنوع خودرو را در محل و یا خدمات حمل را ارائه می‌دهد. در ادامه برخی از این خدمات آورده شده است:

خدمات سرویس دوره‌ای خودرو

: برای اینکه قطعات خودروی شما عمر مفیدتری داشته باشند و عیب یابی سریع‌تر صورت گیرد، امداد جاده‌ای شهرک زیبا خدمات سرویس دوره‌ای خودرو را ارائه می‌دهد که در این سرویس، قطعات و موارد مختلف توسط سرویسکار بررسی می‌شوند تا اگر مشکلی بود برطرف شود.

خدمات تعمیر در محل و مکانیک سیار: اگر خودروی شما قابلیت حرکت نداشت، سرویسکاران با حضور یافتن در محل تعمیر را انجام می‌دهند.

  • جرثقیل یدک کش: اگر امکان تعمیر در محل نبود و تجهیزات بیشتری نیاز بود، امدادهای جاده‌ای شهر زیبا حمل خودرو را با روش صحیح و به گونه‌ای که خودرو هیچ گونه آسیبی نبیند انجام می‌دهد. حمل خودرو می‌تواند به دو صورت انجام شود:
    • حمل به وسیله خودروبر
    • حمل به وسیله یدک کش خودرو

باتوجه به نوع خودرو و همچنین صلاحدید، حمل خودروها در شهرک زیبا به این دو صورت انجام می‌شود. در هر دو روش حمل، آسیب ندیدن خودرو تضمین می‌شود.

  • مشاوره فنی خودرو: کارشناسان امداد شهر زیبا طبق مدل خودرو به شما مشاوره فنی خواهند داد.
  • تعویض قطعات: تعویض قطعه با قطعه اصل و دارای گارانتی انجام می‌شود.
    • تعویض لاستیک
    • تعویض تسمه تایم
    • تعویض لنت
  • خدمات امداد باتری شبانه روزی: اگر نیاز بود خودرو باتری به باتری شود، می‌توانید این کار را به تعمیرکاران امداد خودرو شهر واگذار کنید.
  • رساندن سوخت: در صورتی که سوخت خودرو تمام شده و حرکت نمی‌کند، عملیات رساندن سوخت به ماشین انجام خواهد شد.

این‌ها تنها مواردی از خدمات امداد خودرو شهر زیبا بودند که بیان شدند. زمانی که خودرو شما دچار عیب و نقص فنی شد، و یا مشکل از باطری، لاستیک و یا حتی سوخت بود، با کارشناسان تماس بگیرید تا از خدمات جاده‌ای در شهر زیبا بهره‌مند شوید.