شماره امداد خودرو بهمن


آگهی‌های بالا تبلیغاتی می‌باشند و امدادها صرفا معرفی اشخاص حقیقی و حقوقی که در زمینه تعمیر و حمل خودرو فعالیت می‌کنند را انجام می‌دهد و هرگونه توافقات انجام کار و مالی مربوط به آن بر عهده طرفین می‌باشد.

امداد خودرو بهمن ، دارای مجموعه‌ای از خدماتی است که شما می‌توانید در صورت بروز حادثه و یا حتی آسیب اتومبیل خود از آن‌ها بهره‌مند شوید. اگر در هر ساعت از شبانه‌روز خودرو شما دچار آسیب شده و امکان حرکت خود را ازدست‌داده است و یا در صورت حرکت دادن، ممکن است متوجه آسیب‌های دیگری شود، شما می‌توانید از خدمات امداد خودرو بهمن استفاده کنید.

در این صفحه خدمات این امداد خودرو را بررسی کرده و لیستی از شماره‌های آن‌ها را در اختیارتان قرار می‌دهیم.

شماره تلفن امداد خودرو بهمن

شهرنام نمایندگیکد نمایندگیتلفن
تهراناحمد رحیمیان101166617998
تهرانموسي مرادي101566020474
تهرانمحمدعلی ژرفا102177124850
تهرانمحمد پورمند103422357000
تهرانشرکت توسعه خودرو صدرا103722842322
تهرانتعمیرگاه مرکزی بهمن موتور104148097381
تهرانعلیرضا رفیعی‌نیا104446013215
تهرانقنبرعلی بوبه‌تاش105436162910
شهریارمحمد پور اقدم105665224994
تهرانپورسعید – خلیلی105752888800
تهراننیک خودرو الماس105866577730
تهرانشرکت ایلیا خودرو خلیج فارس306644272484
رباط کریمرباط کریم701456322449

امداد خودرو بهمن درواقع به‌عنوان بخشی از خدمات پس از فروش و پروسه کسب رضایت حداکثری مشتری، تلقی می‌شود. در ارائه این خدمات که به‌صورت سیار است، مسئله حمایت حداکثری از حقوق مصرف‌کنندگان به‌عنوان یک اصل بسیار مهم، باید موردتوجه قرار گیرد.

در خدمات ارائه‌شده توسط امداد خودرو بهمن شما می‌توانید بابت مسائل اشاره‌شده در ادامه این مقاله، اطمینان خاطر داشته باشید.

  • کلیه تجهیزات و امکانات استفاده‌شده دارای کیفیت کافی هستند و همچنین از استاندارد برخوردار می‌باشند.

این مسئله در کاهش آسیب به قطعات و قسمت‌های دیگر خودرو شما به‌صورت چشمگیر اثرگذار است. به‌کرات دیده‌شده که در صورت استفاده از قطعات بدون کیفیت و یا باکیفیت پایین، قسمت‌های دیگر خودرو متوجه آسیب‌های گهگاه جبران‌ناپذیر شده‌اند. در نظرگیری این نکته بسیار مهم در به حداقل رساندن هزینه‌ای مالی مالک خودرو به‌صورت انکارناپذیر، اثرگذار است.

  • تمامی پرسنل و افراد دخیل در پروسه ارائه خدمات سیار از دانش، مهارت و تخصص کافی برخوردار هستند.

جذب پرسنلی با حداکثر مهارت و تخصص به‌عنوان خط ‌مشی امداد خودرو بهمن موتور تلقی می‌شود. این مسئله هم در جذب حداکثری  رضایت مشتری اثرگذار است و می‌تواند در راستای کسب منافع شرکت باشد و هم می‌تواند در به حداقل رساندن آسیب‌های وارده به قسمت‌های مختلف خودرو اثرگذار باشد.

در امداد خودرو بهمن موتور، تلاش شده است نمایندگی‌های مجازی را در نقاط مختلف کشور، برای بهره‌مندی مشتریان از این خدمات امداد سیار، دایر گردد.

برای بهره‌مندی از خدمات امداد خودرو بهمن موتور، شما با سختی خاصی مواجه نخواهید بود. برای این کار کافی است با شماره‌ای که در ادامه تحت عنوان «شماره تلفن امداد خودرو گروه بهمن» آورده شده است، تماس حاصل فرمایید. تمامی مراحلی که باید در ادامه سپری کنید نیز به‌صورت کامل در ادامه به آن‌ها اشاره‌شده است. شما پس از تماس با شماره تلفن امداد خودرو بهمن موتور، به کارشناسان مربوطه در مرکز وصل خواهید شد و راهنمایی‌های لازم را دریافت خواهید کرد.

شما برای بهره‌مندی از خدمات امداد سیار باید در وهله اول با شماره تلفن امداد خودرو بهمن یعنی 02148027 تماس حاصل کنید. در پروسه تماس با شماره تلفن امداد خودرو بهمن، شما در حال ارتباط با بخش خدمات پس از فروش هستید. باید ضمن صحبت با مشاورین در این قسمت، اقدام به ثبت درخواست خود کنید. در این مرحله از تماس با شماره تلفن امداد خودرو بهمن، لازم است شرحی از علت نیازمندی خودروی خود را به خدمات امداد سیار و همچنین محل دقیقی که خودرو شما در آنجا متوقف‌شده است، به‌صورت کامل شرح دهید.

مرکز پیام، ضمن پرسیدن سؤالات مرتبط باید خدمات مشاورهای فنی لازم را درباره مشکل ایجادشده به شما ارائه دهد. در ادامه مرکز پیام تلاش می‌کند که از با نزدیک‌ترین نمایندگی مجاز و مورد تائید امداد خودرو بهمن تماس برقرار کند. مرحله بعدی اعزام امدادگر به محل توقف خودرو است. همچنین شما می توانید به جای تماس با مرکز پیام با هر یک از نمایندگی ها تماس بگیرید.

پس از رسیدن امدادگر، خودرو شما به‌صورت کامل موردبررسی قرار می‌گیرد و عیب‌یابی می‌شود. اگر امداد خودرو، بنا بر هر علتی قادر به رفع مشکل و یا نقص خودرو شما نباشد، لازم است خودرو شما به نزدیک‌ترین نمایندگی و یا تعمیرگاه مجاز انتقال پیدا کند. انتقال خودرو باید با توجه به‌تمامی اصول ایمنی و رعایت جوانب احتیاط توسط خودرو بر (یدک‌کش) صورت گیرد.

لازم به ذکر است در این پروسه باید کلیه هزینه‌های لازم برای مواردی که در ادامه آورده شده است، توسط مالک خودرو پرداخت شود.

  • خرید قطعاتی که باید تعویض شوند.
  • خرید قطعه یا قطعاتی که برای عیب‌یابی خودرو موردنیاز است.
  • حق‌الزحمه امدادگر

این هزینه‌ها می‌تواند بسته به اینکه آیا خودرو شما گارانتی دارد؟ آیا آسیب وارد شده مشمول گارانتی می‌شود؟ به‌صورت آزاد و یا تحت پوشش گارانتی دریافت شود.

هزینه‌ای که به‌عنوان «حق‌الزحمه امدادگر» پرداخت می‌شود، بر اساس نوع کار و مدت‌زمانی که صرف انجام آن شده است، دریافت می‌شود. در این باره نیز، نمایندگی موظف است طبق قوانین و ضوابط تصویب شده، عمل کند.

کلام آخر

به‌صورت خلاصه می‌توان گفت شما می‌توانید در هر ساعتی از شبانه‌روز (در تمامی روزهای هفته) در صورت بروز حادثه و یا نقص فنی خودروی خود، از خدمات امداد سیار گروه بهمن بهره‌مند شوید. در این پروسه شما می‌توانید بابت کیفیت قطعات بکار رفته شده و همچنین تخصص و مهارت کافی پرنسل این گروه اطمینان خاطر داشته باشید.