شماره امداد خودرو پارس خودرو


آگهی‌های بالا تبلیغاتی می‌باشند و امدادها صرفا معرفی اشخاص حقیقی و حقوقی که در زمینه تعمیر و حمل خودرو فعالیت می‌کنند را انجام می‌دهد و هرگونه توافقات انجام کار و مالی مربوط به آن بر عهده طرفین می‌باشد.

شما می‌توانید از خدمات ارائه‌شده توسط امداد پارس خودرو در زمان‌هایی که اتومبیل شما بنا بر دلایل مختلفی همچون تصادف، نقص فنی و … قابلیت حرکت ندارد و یا اینکه در صورت حرکت دادن خودرو، آسیب و صدمات بیشتری به قسمت‌های دیگر آن می‌شود استفاده کنید. استفاده از این خدمات به‌ صورت 24 ساعته و در تمامی ایام هفته حتی تعطیلات رسمی امکان‌پذیر است.

اگر به هنگام استفاده از خدمات امداد خودرو پارس خودرو، امدادگر توانایی عیب‌یابی، تعمیر و یا تعویض قطعات را در محل توقف خودروی شما نداشته باشد، خودرو باید توسط یک یدک‌کش (خودرو بر) با رعایت تمام و کمال جوانب احتیاط به نزدیک‌ترین نمایندگی مجاز و یا تعمیرگاه مورد تائید امدادگر انتقال پیدا کند.

شماره تماس امداد پارس خودرو

بهتر است بدانید از آنجایی که پارس خودرو زیر مجموعه شرکت سایپا میباشد پس برای دریافت امداد میتوانید با شماره های امداد خودرو سایپا تماس بگیرید.

لیست زیر شماره برخی نمایندگی‌های پارس‌خودرو را نمایش می‌دهد.

نامشماره تماس
تعمیرگاه مرکزی ۱۷۷۹۶۸۴۰۱ الی ۵
تعمیرگاه مرکزی ۲۶۶۶۴۳۷۷ الی ۹
تعمیرگاه مرکزی ۳۶۶۰۲۳۰۶۰-۶۶۰۵۳۴۸۹-۶۶۰۴۴۳۲۸
شرکت بازرگانی پژمان۵۵۰۷۹۶۳۶-۵۵۰۷۴۸۴۹
سازمان کوثر۶۴۰۲۰-۸-۶۶۰۴۸۰۱۷-۶۶۰۴۸۰۲۰
شرکت حقیقت نوین پارت۶۶۹۲۲۱۱۹۶-۶۶۹۰۴۲۰۵
شرکت ماشین فلاحتی تهران۷۷۵۰۲۳۶۶-۷۷۵۰۵۷۵۰

شماره امداد خودرو پارس خودرو بدون نیاز به گرفتن پیش‌شماره (کد) به‌صورت 096550 است. شما می‌توانید از طریق تماس با شماره امداد، شماره اشتراک خود و یا شماره شاسی خودرو را برای دریافت کد پیگیری به کارشناس مربوطه اعلام کنید. پس از دریافت خدمات تعمیر سیار، از طریق تماس با شماره امداد پارس خودرو، می‌توانید گزارشی از بازدید و همچنین اقدام انجام‌شده به‌منظور تعمیر خودروی خود توسط امدادگر را مشاهده کنید و در صورت تائید، آن را امضا کنید. درنهایت می‌توانید از امدادگر، نسخه‌ای از گزارش مذکور دریافت کنید و آن را نزد خود نگهداری کنید.

خدمات امداد پارس خودرو

استفاده از خدمات امداد خودرو پارس خودرو سوای از بحث امکان استفاده به‌صورت 24 ساعت، دارای یک یکسری مزیت‌هایی است که در ادامه به تعدادی از آن‌ها پرداخته شده است:

استفاده از قطعات صد درصد اورجینال و فابریک برای تعویض قطعه

بدون شک می‌دانید در صورت استفاده از قطعات نامرغوب و همچنین غیر فابریک، احتمال آسیب وارد شدن به قسمت‌های مختلف خودرو شما به‌ویژه موتور وجود دارد. آسیب‌هایی که می‌تواند دارنده خودرو را متحمل ضررهای مالی بسیار کند. همچنین بنا بر قوانین تنظیم‌شده، در صورت بروز آسیب برای خودرو در صورت استفاده از قطعات نامرغوب:

  • نمایندگی هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال تعمیر خودرو شما نخواهد داشت.
  • گارانتی خودرو شما (بدون توجه به مدت‌زمان اعتبار آن) باطل خواهد شد.

شما به هنگام استفاده از خدمات امداد خودرو پارس خودرو، می‌توانید نسبت به‌تمامی موارد گفته‌شده، اطمینان خاطر داشته باشید.

در صورت انجام هرکدام از خدمات تعمیر، عیب‌یابی، تعویض و … توسط افراد فاقد دانش و مهارت کافی، ممکن است خودرو شما متحمل آسیب‌های بسیاری بخصوص در قسمت موتور شود. درصورتی‌که امدادگران در نظر گرفته‌شده برای امداد خودرو، عموماً از مهارت و تخصص قابل‌قبولی برخوردار هستند.

  • امکان انجام سرویس‌های دوره ای با بهترین مواد و قطعات توسط افرادی کاملاً زبده

سرویس‌های دورهای همچون تعویض روغن‌موتور، فیلتر و …نه‌تنها برای سلامت موتور خودرو شما لازم و ضروری است که می‌تواند منجر به افزایش عمر مفید اتومبیل شما گردد. شما به هنگام استفاده از خدمات امداد خودرو می‌توانید بابت کیفیت مواد و همچنین قطعات استفاده‌شده توسط افرادی با تخصص و مهارت کافی، اطمینان خاطر داشته باشید.

صرفه‌جویی در هزینه‌های لازم

دریافت هزینه‌ها به هنگام استفاده از این خدمات، کاملاً بر اساس قوانین و ضوابط تعریف‌شده، صورت می‌گیرد. این هزینه (به‌جز بحث ایاب و ذهاب امدادگر که پیش‌تر به‌صورت مفصل درباره آن بحث شد.) در تمامی 24 ساعت شبانه‌روز و ایام هفته (حتی تعطیلات) ثابت است. دریافت هزینه نیز برحسب نوع خدمات ارائه‌شده و همچنین اینکه گارانتی شما مشمول خدمات مذکور بوده است یا نه به ‌صورت آزاد و یا با در نظرگیری گارانتی، خواهد بود.

صرفه‌جویی در زمان

شما به هنگام تماس با کارشناسان امداد خودرو می‌توانید در کمترین زمان ممکن از خدمات موردنیاز بهره‌مند شوید. این مسئله در کاهش زمان تلف‌شده شما به‌صورت چشمگیری اثرگذار است.

هزینه‌های دریافتی امداد خودرو پارس

طبق تعرفه‌ها و استانداردهای تعریف‌شده در بحث هزینه‌های استفاده از خدمات امداد پارس خودرو، باید گفت؛ مالک خودرو موظف به پرداخت هزینه لازم برای موارد زیر است:

  • ایاب و ذهاب امدادگر
  • خرید قطعات موردنیاز جهت تعمیر خودرو
  • حق‌الزحمه امدادگر (بر اساس تعرفه و همچنین زمان صرف شده برای انجام خدمات عیب‌یابی، تعمیر و تعویض قطعات)

جمع بندی

به‌صورت خلاصه می‌توان گفت شما می‌توانید از طریق تماس با شماره امداد پارس خودرو از خدمات امداد سیار خودرو استفاده کنید. استفاده از این خدمات می‌تواند به‌صورت 24 ساعته و در تمامی ایام هفته باشد. خدمات امداد خودرو دارای یکسری مزیت‌هایی است که استفاده از قطعات اورجینال توسط کارشناسان زبده ازجمله مهم‌ترین آن‌هاست.