شماره امداد خودرو سایپا


آگهی‌های بالا تبلیغاتی می‌باشند و امدادها صرفا معرفی اشخاص حقیقی و حقوقی که در زمینه تعمیر و حمل خودرو فعالیت می‌کنند را انجام می‌دهد و هرگونه توافقات انجام کار و مالی مربوط به آن بر عهده طرفین می‌باشد.

شرکت امداد خودرو سایپا با بهره‌گیری از انواع امکانات و تجهیزات مناسب، قادر به ارائه خدمات امداد جاده‌ای برای پوشش‌دهی تمام مناطق کشور می‌باشد. طراحی و اجرای این نوع خدمات امداد جاده ای سایپا برای تمام انواع خودروهای تولیدی گروه سایپا و برای مشتریان قابل اجرا و ارائه می‌باشد. از این رو در صورت بروز کوچکترین ایراد در هر یک از قطعات فنی و مکانیکی خودرو می‌توانید با تلفن زیر تماس بگیرید تا مشکل خودرو برطرف شود.

 در این صفحه قصد داریم که به معرفی خدمات امداد خودرو سایپا ایران بپردازیم و خدمات مشتری محور این شرکت  و هزینه تعمیرات سیار را نام ‌ببریم.

 شماره تلفن امداد خودرو سایپا ۰۹۶۵۵۰

شماره امداد خودرو سایپا جهت ارائه خدمات به رانندگان به شماره ۰۹۶۵۵۰ می‌باشد. می‌توانید در صورت بروز هر نوع اتفاق و ایرادی برای خودروی خود با این شماره امداد سایپا یدک تماس گرفته و از خدمات امدادرسانی این شرکت بهره‌مند شوید.

اگر چنان چه خودروی شما در هر محدوده مکانی در جاده دچار ایراد و مشکل شد، برای رفع خرابی آن و بررسی وضعیت می‌توانید با شماره 096550 با موبایل تماس گرفته و درخواست تعمیر خودرو خود در محل و رفع ایراد آن را داشته باشید.

 تلفن 096550 که به صورت ۲۴ ساعت شبانه‌روز آماده ارائه خدمات به رانندگان می‌باشد، بعد از تماس شما با اعزام سریع نیروی مجرب به محل، در پی رفع سریع مشکل خودرو شما می‌باشد. در واقع این نوع خدمت‌رسانی گروه امداد جاده ای سایپا که بر طبق مقررات و تعیین هزینه‌های دقیق نیز صورت می‌گیرد، برای تامین امنیت و آسایش مشتریان و رانندگان ارائه می‌گردد. این خدمات باعث می شود که شما فقط به امداد خودرو تلفن زده و به بقیه ماجرا فکر نکنید.

هم‌چنین اگر از خودروهای سایپا خریداری کرده‌اید بهتر است شماره امداد خودرو سایپا را با همین عنوان در موبایل خود ذخیره کنید تا در صورت بروز مشکلی سریعا با آن تماس بگیرید و زمان را از دست ندهید.

 هزینه امداد خودرو سایپا 

هزینه امداد خودرو سایپا با توجه به نوع خدمت ارائه شده برای رفع ایراد و نقص فنی خودرو و همچنین زمان لازمه که معمولاً برای رفع نقص فنی خودرو صرف خواهد شد، محاسبه می‌گردد. در واقع امداد جاده ای سایپا که به تعمیر خودرو در محل می‌پردازد، این هزینه را با توجه به نوع قطعه مکانیکی لازمه برای رفع نقص فنی خودرو و زمان صرف شده به حساب آورده می‌شود.

البته اگر چنان چه نیاز به جابجایی خودرو و انتقال آن به نمایندگی سایپا و تعمیر آن باشد بر طبق ضوابط خاص این خدمت ارائه شده نیز باید در لیست هزینه ها مدنظر قرار گیرد. پس فقط کافی است تلفن زده و درخواست کمک نمایید.

 از این رو در مجموع می‌توان گفت که تعیین هزینه با توجه به موارد زیر محاسبه می‌شود.

  • حق‌الزحمه ورودی
  • هزینه نوع خدمت ارائه شده برای رفع ایراد و عیب فنی خودرو
  • حمل و جابجایی خودرو
  • زمان لازمه برای تعمیرات خودرو
  • توقف امدادرسانان به ازای هر ساعت زمان تقریبی و غیره

 تعمیرات سیار سایپا 

تعمیرات سیار سایپا که از طریق تماس با شماره امداد سایپا یدک و درخواست قابل ارائه می‌باشد، شامل حضور امدادگر در محل مورد نظر و رفع نقص فنی خودرو در کمترین زمان ممکن است. در واقع در هر محل و نقطه‌ای در جاده که خودرو شما به دلیل مشکل فنی و یا بروز حادثه و رخدادی متوقف شود، امداد جاده ای سایپا در محل حضور می‌یابند و با انجام بررسی‌های لازمه می‌توانند خودرو را در محل راه‌اندازی و رفع ایراد نمایند.

اما اگر انجام تعمیرات سیار سایپا و حضور امدادگران برای رفع مشکل باعث راه‌اندازی خودرو به هر دلیلی نشد، کارکنان خودرو شما را از طریق جابجایی و رساندن به نزدیکترین نمایندگی مجاز سایپا با رعایت ضوابط تعیین شده نسبت به تعویض قطعات فنی خودرو و رفع اساسی مشکل آن اقدام خواهند کرد.

 تعمیرات سیار سایپا در تمام نقاط کشور و در طول ۲۴ ساعت شبانه‌روز برای تمام رانندگان عزیز ارائه می‌شود. می‌توانید از طریق پورتال رسمی شرکت سایپا یدک به تمام خدمات ارائه‌ای این شرکت دسترسی و با توجه به مشکل رخ داده درخواست تعمیرات و خدمات امدادی را ارسال نمایید.

 خدمات تعمیرات سیار سایپا شامل موارد زیر می‌شود:

  • ارسال سریع نیروی امدادی به محل مورد درخواست مشتری
  • انجام تعمیرات سیار و رفع ایرادات فنی خودرو 
  • ارائه خدمات امدادی سایپا در طی ۲۴ ساعت شبانه‌روز 
  • جابجایی سریع و آسان خودرو معیوب به نزدیکترین نمایندگی امداد جاده ای سایپا
  • تعیین کمترین نرخ اجرت تعمیرات سیار

جمع‌بندی

 با توجه به معرفی مجموعه خدمات شرکت امداد ، ضمن آرزوی سلامتی و امنیت برای شما در حین مسافرت، در صورت بروز هر گونه ایراد و مشکل فنی در خودرو می‌توانید برای جلوگیری از خطرات احتمالی آن با تلفن 096550 تماس بگیرید و خیلی سریع و راحت مشکل را برطرف نمایید. مطمئنا برای به سلامت رسیدن به مقصد و طی کردن آرامش‌بخش مسیر، بی‌عیب و مشکل بودن خودرو جزء الزامات اولیه و اساسی می‌باشد.