شماره امداد خودرو شرق تهران

امداد خودرو شرق تهران

آگهی‌های بالا تبلیغاتی می‌باشند و امدادها صرفا معرفی اشخاص حقیقی و حقوقی که در زمینه تعمیر و حمل خودرو فعالیت می‌کنند را انجام می‌دهد و هرگونه توافقات انجام کار و مالی مربوط به آن بر عهده طرفین می‌باشد.

امداد خودرو شرق تهران و تعمیرگاه‌های مجاز و باتجربه تهرانپارس به همراه معرفی شماره امداد خودرو شبانه روزی شرق تهران. اشخاص و مجموعه‌های زیر خدمات امداد (تعمیر در محل، حمل خودرو) خود را در تمامی مناطق شرق تهران ارائه خواهند داد.

محله‌های شرق تهران

تمامی محله‌های زیر زیر پوشش امداد خودرو شرق تهران می‌باشد. تمامی اشخاص، یدک‌کش، تعمیرکاران و نمایندگی تعمیرات خودرو در شرق تهران به ویژه امداد خودرو تهرانپارس می‌بایست خدمات امداد در محل را در تمامی مناطق زیر ارائه دهند.

تهرانپارس، دماوند، نارمک، تهران نو، پیروزی، مسعودیه، شمیران، حکیمیه، آهنگ، ساقدوش، هروی، هنگام، شمیران نو، دلاوران، سراج، استخر، امام حسین، افسریه، مسعودیه، لویزان، نظام‌آباد، قنات کوثر، سرخه‌حصار و… ارائه خواهند داد.

بزرگراه‌ها شرق تهران شامل:

خدمات امداد خودرو تهرانپارس، امداد خودرو امام علی، امداد خودرو بابایی، امداد خودرو دماوند، هم شامل بزرگراه‌های زیر خواهد شد و هم به صورت سیار و شبانه روزی ارائه خواهد شد.

امام علی، شهید قاسم سلیمانی، آزادگان، شهید بابایی، شهید باقری، بسیج، شهید دوران، شهید حقانی، شهید محلاتی، شهید مدرس، بزرگراه ارتش، بزرگراه صدر، صیاد شیرازی، شهید زین‌الدین.

بزرگراه‌های اعلام شده در شرق تهران قرار دارند. توجه داشته باشید برخی از این بزرگراه‌ها در دو منطقه تهران باشند که خدمات امداد خودرو شرق فقط به بزرگراه‌هایی ارائه می‌شود که تمایل آن بزرگراه به سمت شرق تهران باشد.

قبل از مراجعه امداد به محل، حتما از شخصی که به شما مراجعه می‌کند بپرسید که تعمیرگاهی که میخواهد ماشین به آنجا انتقال داده شود در چه منطقه یا محلی است (در صورتی که شما تعمیرگاه مشخصی را مدنظر ندارید) انتقال خودرو شما به محله یا مناطقی که از محل زندگی شما فاصله زیادی دارد، باعث افزایش هزینه یدک کش و حمل و نقل خود به محل تعمیرگاه خواهد شد.

امداد خودرو شرق تهران چه خدماتی ارائه می‌دهد؟

  1. تعمیر، تعویض و شارژ باتری ماشین در محل
  2. عیب‌یابی خرابی خودر در محل
  3. تعویض و تعمیر انواع تسمه
  4. تعویض و تعمیر مشکلات مربوط به لاستیک ماشین
  5. پیش‌بینی هزینه تعمیرات خودرو در تعمیرگاه شرق تهران
  6. تعمیر خرابی و مشکلات سطحی خودرو
  7. حمل خودرو به محله‌های شرقی تهران مثل تهرانپارس

امداد خودرو تهرانپارس

محله تهرانپارس از اول خیابان دماوند می‌توان شروع شود تا بزرگراه زین‌الدین. حتما در زمان استفاده از امداد خودرو تهرانپارس به این نکته توجه کنید که از نزدیک‌ترین تعمیرگاه در محل زندگی خود استفاده کنید. محله‌های تهرانپارس شامل تهرانپارس شرقی و غربی، فلکه اول، فلکه دوم، فلکه سوم و چهارم است

امداد خودرو شبانه روزی شرق تهران

استفاده از خدمات امداد خودرو شبانه روزی شرق تهران لازمه داشتن یک تعمیرگاه خودرو در نزدیکی محل خرابی ماشین شما یا امکان انتقال خودرو شما به نزدیک‌ترین تعمیرگاه شما در مناطق تهرانپارس یا محلی دیگر است. استفاده از خدمات شبانه روزی امداد شامل دو کار به صورت کلی می‌شود، تعمیر خودرو در محل – حمل خودرو.

اگر خودرو شما مشکلات کوچکی داشته باشد و امکان تعمیرات در طول شبانه روز در محل باشد، تعمیرکار خودرو را در محل تعمیر خواهد کرد و در غیر این صورت یا به تعمیرگاه معرفی شده از طرف امداد خودرو در یکی از مناطق شرقی تهران منقل می‌شود یا خودرو به محلی که شما اعلام می‌کنید منتقل خواهد شد.

داشتن یک یا چند شماره امداد خودرو شرق تهران مجاز و معتبر می‌تواند آسودگی بیشتری برای شما ایجاد کند. متاسفانه سواستفاده گران زیادی وجود دارند که می‌توانند از شرایط سخت شما که وقتی ماشینتان در خیابان خراب شده است کنند. بنابراین؛ اول از همه تلاش و پیش‌گیری‌های مورد نیاز برای تعمیرات ماشین خود را انجام دهیم و بعد از آن تمام تلاش خود را انجام دهیم تا یک تعمیرگاه یا تعمیرگاه خودرو مجاز در شرق تهران پیدا کنیم.

تعمیرگاه مجاز شرق تهران

حتما از خدمات امداد خودرو مجاز استفاده کنید. اول تلاش کنید کنید نسبت به نوع خودر خود دسترسی به امداد خودرو سیار تهرانپارس یا نمایندگی خودرو مثل امداد خودرو سایپا یا امداد خودرو ایران خودرو در تهرانپارس یا محله‌های نزدیکی خود تماس برقرار کنید. متاسفانه دسترسی به خود نمایندگی‌ها و امداد خودرو تولید کنند ماشین شما همیشه میسر نخواهد بود.

همه ما هم‌نظر هستیم که اگر قرار است هزینه‌ای بابت تعمیرات خودرو یا تعویض قطعات خودرو پرداخت کنیم، باید این هزینه را به بهترین تعمیرکاران ویا به بهترین قطعات تعویض شده بپردازیم. با این رویکرد، تنها راه استفاده از خدمات تعمیرکاران یا تعمیرگاه‌های مجاز تعمیر خودرو در شرق تهران است.

تعمیرگاه‌های مجاز معمولا به صورت شبانه روزی، سیار و 24 ساعت خدمت رسانی خواهند کرد. فقط این نکته را توجه داشته باشید که برخی از امداد خودروهای شرق تهران یا تهرانپارس درست است که ماشین شما را به صورت 24 ساعته یا شبانه روزی تحویل می‌گیرند، ولی اقدامات لازم برای تعمیرات خودرو شما در روز انجام خواهد شد.

حتما توجه کنید

موارد زیر می‌تواند به کم دردسر بودن تعمیرات ماشین در شرق تهران یا استفاده از خدمات بهتر امداد خودرو تهرانپارس کمک کند.

  • با چند شماره امداد خودروتهرانپارس، شماره امداد خودرو دماوند یا محله‌های دیگر شرقی تهران تماس بگیرید و درخواست مشاوره و قیمت کنید.
  • تا جای امکان شماره تلفن تعمیرگاه‌ها یا تعمیرکاران مجاز سیار خودرو به صورت شبانه روزی را داشته باشید
  • در صورت امکان از دو یا سه نفر بخواهید که خودرو شما را در محل بازدید کنند یا به صورت تلفنی مشاوره بگیرید.
  • مواردی مثل قیمت، هزینه ها، محل انتقال خودرو و… را به صورت دقیق قبل از هر کاری بررسی کنید.
  • محل انتقال خودر را در نقشه به شما نشان دهند و اعلام کنند که از چه مسیری خودر قرار است انتقال داده شود. (برای مثال تعمیرگاه امداد خودرو تهرانپارس می‌تواند بیش از 50 کیلومتر با هم فاصله داشته باشند)
  • حتما لیست قطعات و کارهای لازم که روی خودرو شما میخواهد انجام شود باید با شما هماهنگ شود.