شماره امداد خودرو کرمان موتور


آگهی‌های بالا تبلیغاتی می‌باشند و امدادها صرفا معرفی اشخاص حقیقی و حقوقی که در زمینه تعمیر و حمل خودرو فعالیت می‌کنند را انجام می‌دهد و هرگونه توافقات انجام کار و مالی مربوط به آن بر عهده طرفین می‌باشد.

امداد خودرو کرمان موتور درواقع خدمتی است برای عیب‌یابی و همچنین تعمیر قطعه خودروهایی مثل جک و لیفان که:

  • به علل مختلفی من‌جمله تصادف، ازکارافتادن و یا خرابی قطعه‌ای از آن‌ها و …قابلیت جابه‌جایی ندارند.
    و یا
  • حرکت دادن آن‌ها ممکن است به ایجاد آسیب و ضرر بیشتری منجر گردد.
    در این صفحه قصد داریم علاوه بر ذکر خدمات امداد کرمان موتور، در یافتن شماره‌های آن به شما کمکی کرده باشیم.

شماره تلفن امداد کرمان موتور

در پایین لیست شماره تلفن امداد خودرو لیفان، جک و تمامی برند خودروهای کرمان موتور ارائه شده است.

کدشماره تماس
نمایندگی 1711444982000  ۰۲۱
نمایندگی ۱۷۱۳۷۷۵۹۵۹۷۰  ۰۲۱
نمایندگی 171566804040  ۰۲۱
نمایندگی 171666644126  ۰۲۱
نمایندگی 177426417480-26417217
نمایندگی 170144986561۰۲۱
نمایندگی 172544515959   021
نمایندگی 170322512449  ۰۲۱
نمایندگی ۱۷۲۱54032450   021
نمایندگی 17233-65409200 – 021

شما می‌توانید از طریق شماره تلفن امداد کرمان موتور (02142724) با کارشناسان مربوطه ارتباط برقرار کنید و راهنمایی‌هایی لازم را دریافت کنید. بهتراست پیش از سفر، شماره تلفن امداد خودرو برای دریافت خدمات موردنیاز، در صورت بروز مشکل را همراه با خود داشته باشید.

لیست خدماتی که امداد کرمان موتور ارائه خواهد داد:

  • امداد خودرو جک s5
  • امداد خودرو جک کرمان موتور
  • امداد خودرو لیفان

به‌صورت خلاصه شما می‌توانید از طریق شماره تلفن امداد خودرو کرمان موتور از خدمات ارائه‌شده توسط گروه امداد سیار برای خودروی خود استفاده کنید.

خدمات امداد رسانی امداد کرمان موتور

ابتدا باید بدانید که ارائه کلیه خدمات از قبیل عیب‌یابی، تعمیر و یا حتی تعویض قطعات در امداد خودرو کرمان موتور به‌صورت 24 ساعته و در تمامی روزهای هفته (با احتساب تعطیلات رسمی) می‌باشد.
قوانین و ضوابط تعریف‌شده برای هزینه‌های امداد خودرو کرمان موتور در ادامه آورده شده است. مشتری (مالک خودرو) باید هزینه‌های مربوط به موارد زیر را پرداخت کند

  • خرید قطعات لازم برای تعویض و حتی عیب‌یابی
  • جابه‌جایی امدادگر و همچنین حمل اتومبیل (در صورت لزوم) توسط خودرو بر (یدک‌کش)
  • حق‌الزحمه امدادگر (بر اساس نوع کار انجام‌شده و مدت‌زمانی که برای انجام آن تخصیص داده است.)
    به‌صورت تمام و کمال پرداخت کند. لازم به ذکر است، طبق قوانین وضع‌شده، درصورتی‌که خودروی شما تحت گارانتی باشد، نیازی نیست که شما هزینه‌ای برای ایاب و ذهاب امدادگر و یا حمل خودروی خود پرداخت کنید. البته درنهایت هزینه برحسب اینکه گارانتی شما (در صورت معتبر بودن) مشمول خدمات انجام‌شده باشد یا نه؛ می‌تواند به‌صورت آزاد و یا تحت پوشش گارانتی محاسبه شود. گهگاه امدادگر در محلی که خودروی شما دچار حادثه شده است، قادر به عیب‌یابی و یا تعمیر خودرو نیست. در این صورت باید، با رعایت تمامی نکات ایمنی و در نظرگیری جوانب احتیاط، خودروی شما توسط یدک‌کش (خودرو بر) به نزدیک‌ترین تعمیرگاه مورد تائید کارخانه منتقل شود.
    جدای از امکانی که برای استفاده از خدمات امداد خودرو به‌صورت 24 ساعته و در تمامی ایام هفته وجود دارد، مزیت‌های دیگری همچون مواردی که در ادامه آورده شده است را می‌توان نام برد:
  • تخصیص امدادگرانی با دانش و تخصص کافی برای انجام خدمات مختلف
    اگر امدادگر از مهارت کافی برای تشخیص نقص فنی و همچنین تعمیر آن، برخوردار نباشد، امکان آسیب به قسمت‌های مختلف خودرو وجود دارد. به هنگام استفاده از خدمات امداد کرمان موتور می‌توانید بابت تخصص و دانش کافی امدادگران اطمینان خاطر داشته باشید.
  • ضمانت بابت استفاده از قطعات مرغوب و باکیفیت
    طبق قوانین جدید وضع‌شده، درصورتی‌که استفاده از قطعات غیر فابریک برای خودرو منجر به ایجاد آسیب در آن شود:
    • گارانتی خودروی شما بدون توجه به مدت‌زمان باقیمانده تا انقضای اعتبار آن، باطل می‌شود.
    و همچنین
    • نمایندگی هیچ وظیفه‌ای نسبت به تعمیر آسیب مذکور نخواهد داشت.
    در طول استفاده از خدمات امداد خودرو کرمان موتور شما بابت کیفیت قطعات به‌کاررفته شده، نگرانی خاصی وجود نخواهد داشت. کلیه قطعات اورجینال و فابریک هستند و همچنین مورد تائید نمایندگی‌های مجاز می‌باشند.
  • جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه
    در هر ساعتی از شبانه‌روز که خودروی شما دچار مشکل شود و به استفاده از خدمات امداد خودرو کرمان موتور نیاز داشته باشید، می‌توانید از طریق تماس با شماره‌ای که در ادامه آورده شده است از خدمات موردنیاز بهره‌مند شوید. لازم به ذکر است، کلیه هزینه‌های دریافت شده برای خدمات ارائه‌شده، کاملاً بر اساس قوانین و ضوابط، تعیین‌شده است و این مسئله در کاهش هزینه‌های تلف‌شده بسیار مؤثر است.
  • انجام سرویس‌های دوره‌ای برای موتور
    شما در طول استفاده از خدمات امداد خودرو می‌توانید، سرویس‌های دوره‌ای همچون تعویض روغن‌موتور، تعویض فیلتر و …را از طریق باکیفیت‌ترین مواد ممکن، توسط زبده‌ترین کارشناسان انجام دهید. سرویسی که به سلامت موتور خودرو شما و ارتقای عمر مفید استفاده از آن کمک شایانی می‌کند.

سخن آخر

استفاده از خدمات امداد خودرو دارای مزیت‌های بسیاری است. جلوگیری از صرف هزینه‌های گزاف بی‌مورد، امکان استفاده از کارشناسان زبده، استفاده از قطعات اورجیبنال و غیر فیک و… نمونه‌هایی از برجسته‌ترین مزیت‌های مذکور است.