شماره امداد خودرو کیا موتورز


آگهی‌های بالا تبلیغاتی می‌باشند و امدادها صرفا معرفی اشخاص حقیقی و حقوقی که در زمینه تعمیر و حمل خودرو فعالیت می‌کنند را انجام می‌دهد و هرگونه توافقات انجام کار و مالی مربوط به آن بر عهده طرفین می‌باشد.

امداد خودرو کیا موتورز را می توان خدمات پس از فروش برای محصولات شرکت کیاموتورز دانست که به مشکلاتی دچار هستند که در صورت حرکت دادن، متحمل آسیب‌ها و همچنین خسارت‌های بیشتری می‌شوند و یا اصلاً امکان حرکت نداشته باشند. این خدمات در این شرایط به‌صورت 24 ساعته قابل دسترسی است. در امداد خودرو کیا موتور و به‌صورت کلی، خدمات امدادی سیار، درصورتی‌که شرایطی برای تشخیص و همچنین تعمیر ایراد واردشده به ماشین از سوی کارشناس وجود نداشته باشد، خودرو باید توسط خودرو بر به نزدیک‌ترین تعمیرگاه مورد تائید نمایندگی انتقال داده شود. لازم به ذکر است که انتقال خودرو توسط یدک‌کش (خودرو بر) با رعایت تمامی جوانب احتیاط و ایمنی صورت می‌گیرد.

شماره تلفن امداد کیا موتورز

شهرنام نمایندگیکدتلفن
تهراناحمد رحیمیان۱۰۱۱66617998
تهرانموسي مرادي۱۰۱۵66020474
تهرانمحمدعلی ژرفا۱۰۲۱77124850
تهرانمحمد پورمند۱۰۳۴22357000
تهرانشرکت توسعه خودرو صدرا۱۰۳۷22842322
تهرانتعمیرگاه مرکزی بهمن موتور۱۰۴۱48097381
تهرانعلیرضا رفیعی‌نیا۱۰۴۴46013215
تهرانقنبرعلی بوبه‌تاش۱۰۵۴36162910
تهرانمحمد پور اقدم۱۰۵۶65224994
تهرانپورسعید – خلیلی۱۰۵۷52888800
تهراننیک خودرو الماس۱۰۵۸66577730
تهرانشرکت ایلیا خودرو خلیج فارس۳۰۶۶44272484
رباط کریمرباط کریم۷۰۱۴56322449

دسترسی داشتن به شماره تلفن امداد کیا موتورز در شهر محل سکونتتان، می‌تواند کار شما را برای بهره‌مندی از خدمات امدادرسانی آن‌ها آسان‌تر سازد. لازم به ذکر است که تنها نمایندگی مجاز رسمی شرکت کره‌ای کیا موتورز در ایران، اطلس خودرو است و شما می‌توانید برای خدمات همچون

  • خرید خودرو
  • خرید قطعات
  • استفاده از خدمات پس از فروش
  • بهره‌مندی از خدمات امدادرسانی خودرو

به آن‌ها مراجعه کنید. شما می‌توانید برای درخواست دادن جهت استفاده از خدمات امداد خودرو کیا موتور با شماره زیر تحت عنوان شماره تلفن امداد کیا موتورز و به‌صورت 24 ساعته در تمامی ایام هفته و حتی تعطیلات رسمی تماس حاصل فرمایید.

شماره: 02148644444 و داخلی 1

علاوه بر این می توانید با شماره هر یک از نمایندگی های شرکت کیاموتور به صورت جداگانه برای درخواست سرویس و امداد نیز تماس حاصل فرمایید.

خدمات امداد خودرو کیا موتورز

اگر درباره هزینه خدمات ارائه‌شده توسط امداد خودرو کیا موتور برایتان سؤالاتی مطرح است؛ باید گفت که بسته به نوع خدمت ارائه‌شده و شرایط تعریف‌شده برای گارانتی، این هزینه می‌تواند به‌صورت آزاد و یا تحت پوشش گارانتی محاسبه شود.

لازم به ذکر است که کلیه هزینه‌های مربوط به:

  • ایاب و ذهاب کارشناس امداد خودرو (امدادگر)
  • حق‌الزحمه مربوط به کار تعمیرکار و یا امدادگر
  • قطعات خریداری‌شده برای رفع نقص خودرو

بر عهده مشتری است و او باید آن‌ها را پرداخت کند. همچنین اگر خودروی شما در نیمه‌شب و یا شب نیازمند به استفاده از خدمات امداد خودرو کیا موتور باشد، هزینه مربوط به ایاب و ذهاب امدادگر با افزایش 20 درصدی نسبت به سایر ساعات شبانه‌روز، مواجه خواهد شد.

امداد خودرو کیا موتور دارای یکسری مزیت‌هایی است که در ادامه به تعدادی از مهم‌ترین آن‌ها پرداخته‌شده است:

  • تضمین بابت استفاده از قطعاتی که اصل هستند و همچنین مورد تائید نمایندگی‌های مجاز (کارخانه تولید و ساخت خودرو) می‌باشند.

می‌توانید بابت اصل بودن و همچنین گارانتی دار بودن وسایل و قطعات به کار گرفته‌شده توسط امدادگران، برای اتومبیل خود اطمینان کافی داشته باشید. چراکه در صورت استفاده از قطعات نامرغوب و غیر اصل، احتمال آسیب به قسمت‌های دیگر از خودرو نیز وجود دارد. آسیب‌هایی که می‌توانند برای مالک خودرو، هزینه‌بردار باشند. لازم به ذکر است، طبق استانداردهای تعریف‌شده، استفاده از قطعاتی که غیر فابریک (غیر اصل)، می‌تواند منجر به باطل شدن گارانتی خودرو شما شود. پس ضمن استفاده از این خدمات علاوه بر تضمین سلامت خودرو هیچ‌گونه نگرانی بابت ابطال گارانتی آن نیز نخواهید داشت.

  • صرفه‌جویی در زمان:

24 ساعته بودن خدمات ارائه‌شده توسط امداد خودرو کیا موتورز در صرفه‌جویی کردن زمان و گهگاه هزینه‌ها به شما کمک بسیار زیادی می‌کند. شما در هر ساعت از شبانه‌روز که به خدماتی همچون رفع نقص خودرو، تعویض قطعه، عیب‌یابی و … نیاز داشته باشید، می‌توانید با صرف حداقل زمان و همچنین هزینه ممکن از خدمات امداد خودرو کیا موتور استفاده کنید.

  • صرفه‌جویی در هزینه

هزینه دریافت شده از مشتری (مالک خودرو) بابت تعمیر خودرو و همچنین عیب‌یابی آن طبق تعرفه تعریف‌شده است. این هزینه همچنین در تمامی روزهای هفته (حتی ایام مربوط به تعطیلات رسمی) و 24 ساعت شبانه‌روز ثابت می‌باشد. همان‌طور که گفته شد، در ارتباط با هزینه، صرفاً هزینه مربوط به ایاب و ذهاب امدادگر در نیمه‌شب و یا شب،20 درصد اضافه‌تر خواهد بود.

  • امکان انجام سرویس‌های دوره‌ای

شما در خلال استفاده از خدمات امدادی می‌توانید از سرویس‌های دوره‌ای ضروری موتور همچون تعویض باتری، فیلتر، روغن‌موتور و … نیز استفاده کنید. سرویس‌های دوره‌ای عموماً در افزایش عمر مفید خودرو شما و همچنین سلامت موتور آن نقش بسیار مهمی ایفا می‌کنند. البته لازم به ذکر است که شما می‌توانید برای خریداری لوازم مصرفی خودروی خود نیز از خدمات امداد کیا موتورز استفاده کنید.

  • تضمین بابت انجام خدمات موردنیاز خودروی شما توسط افرادی که مهارت، دانش و تخصص کافی دارند.

همان‌طور که می‌دانیم انجام اموری همچون عیب‌یابی، سرویس‌های دوره‌ای و … توسط افرادی که دارای مهارت و تخصص کافی نیستند، می‌تواند سبب آسیب رساندن به بخش‌های مهمی همچون موتور در اتومبیل شما شوند. شما می‌توانید در عین استفاده از خدمات، بابت تخصص، مهارت و دانش کافی امداد گران نیز اطمینان کافی داشته باشید.

جمع بندی

به‌صورت خلاصه شما می‌توانید برای سپردن کار تعمیر و عیب‌یابی خودرو خود در عین استفاده از خدمات کارشناسانی بامهارت و دانش کافی و همچنین استفاده از قطعات فابریک از امداد خودرو کیا موتورز استفاده کنید. استفاده از خدمات امداد خودرو کیا موتوز دارای مزیت‌هایی همچون صرفه‌جویی در زمان و هزینه، امکان استفاده از خدمات به‌صورت 24 ساعته حتی در ایام تعطیل، ضمانت استفاده از قطعات فابریک و … است. شماره تلفن امداد کیا موتورز نیز به‌صورت شبانه‌روزی برای ارتباط با کارشناسان، برای پاسخگویی به سؤالات شما تخصیص داده‌شده است.